Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Wszystkie komentarze
- Otwarcie węzła w Jaworznie
- Prawdopodobne otwarcie kolejnych węzłów między Rudnem a Balicami
- Brak bramek - nawet jeśli zamieniony na eToll, to nadal lepiej, niż obecna sytuacja
- Czyżby KONIEC Z NIESKOŃCZONYMI REMONTAMI?
- Koniec blokady rozbudowy dróg alternatywnych - możliwe, że urodzi się z tego jakiś pomysł rozbudowy DK94 Olkusz - Kraków, obecnie zupełnie niewspółmierny do potrzeb.
Nie wiem jak Wy, ale ja odliczam.
Koniec z remontami, bedzie oznaczal ze sie ta droga, zbudowana na szkodach gorniczych, zapadnie. Ty naprawde myslisz ze Staleksport ja ciagle naprawie, zeby ci zrobic na zlosc?
Hmm, pomyślmy o odcinku w przeciwną stronę od Kato i porównajmy...
Będzie dobudowa trzeciego pasa na całej długości A4 od granicy z Niemcami po Tarnów. Więc remonty jeszcze się nie skończą, a może wręcz zaczną, bo obiekty nie są przystosowane do dodatkowego pasa. Koniec blokady rozwoju dróg alternatywnych - na to bardzo liczę.
Jakich szkodach górniczych!? W Balicach, Alwernii, czy w Trzebinii!? Szkody górnicze to są na Wschodniej Obwodnicy GOP, ale to już inna bajka.
Tak, to prawda, ale inna sprawa jeden czteroletni remont poprawiający ewidentnie przepustowość całej drogi, a inna - 30letni remont polegający na dziubdzianiu w jezdni co 5 kilometrów na odcinkach niecałego kilometra. Sporo jeżdżę po Polsce, na "drogach ze szkodami górniczmi" jeszcze więcej, bo mieszkałem na Śląsku, ale nigdzie nie ma takiej masakry z remontami jak tutaj. Jak robią A4 w okolicach Opola, to zajmują jeden pas na odcinku 10 km, jest rozpieprz, ale po kilku miesiącach kończą i droga znów jest w pełni drożna. Tutaj to jest never ending story, od zawsze.
Strach się bać operacji "przejęcia odpowiedzialności". Ponadto myślę, że jeśli jakimś cudem dojedziemy do 2027 r. na najtańszym paliwie w Europie, to nie będzie już wtedy komu A4-ką jeździć i Pan Emil, któremu się słupki nie zejdą, sam rzuci wtedy papierami...
Ciesz mnie niwiara w pis.
Hmm Wąsacz miał o wiele więcej wspólnych interesów z PC , partii Jareczka K.
"Wybory wygrają przyjaciele z PO" - miło, że nawet tępe prawaki mają już tego świadomość.
Ssij pałę.