W lutym z usług krakowskiego lotniska skorzystało 398 278 pasażerów, o 1105 proc. więcej w stosunku do stycznia 2021 roku.

Tegoroczny wynik z lutego jest jednak o 23 proc. niższy w stosunku do lutego 2019 roku. Krakowskie lotnisko systematycznie jednak się odbudowuje.

- Cała branża lotnicza i turystyczna, która ponad dwa lata zmaga się z rzeczywistością związaną z pandemią, od kilku dni w sposób szczególny mierzy się z wyzwaniami, jakie pojawiają się na arenie międzynarodowej - komentuje Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

Włoszek deklaruje, że Kraków Airport na bieżąco monitoruje bieżące wydarzenia, pozostając w stałym kontakcie z przedstawicielami przewoźników, służbami lotniskowymi oraz państwowymi i samorządowymi. - Na krakowskie lotnisko przyjeżdżają pasażerowie z Ukrainy, którzy podróżują dalej, najczęściej do rodzin w innych częściach Europy. Jesteśmy przygotowani, by udzielać im niezbędnej informacji i pomocy. Informacje w językach polskim i ukraińskim znajdują się także na social mediach Kraków Airport - dodaje.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Małgorzata Bujara poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze