Grzegorz Hajdarowicz, producent filmowy i przedsiębiorca z Krakowa, kupuje tygodnik Przekrój. Czy po latach pismo wróci pod Wawel?

To wiadomość, która zelektryzowała nie tylko środowisko dziennikarzy: zakup ogólnopolskiego tygodnika opinii, stawianego w jednej linii z "Polityką" i "Newsweekiem", może oznaczać przeniesienie jego centrali do Krakowa. Powstałby więc mocny twórczy ośrodek przekładający się pośrednio na pozycję i wizerunek miasta.

Jak ustaliliśmy, umowy przedwstępne dotyczące sprzedaży tygodnika między Grzegorzem Hajdarowiczem a Edipresse Polska SA, dotychczasowym wydawcą "Przekroju, zostały podpisane już kilka miesięcy temu. Ale to wczoraj po południu odbyło się spotkanie redakcji z nowym wydawcą. Hajdarowicz zaproponował załodze przejście do swojego wydawnictwa.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Więcej
    Komentarze