778 tys. złotych - tyle wydano na kampanię referendalną w sprawie odwołania prezydenta Krakowa. Do referendum i tak nie doszło. Łukasz Gibała: - Nie żałuję tych pieniędzy. Jacek Majchrowski wziął się dzięki temu do pracy!
Stowarzyszenie Logiczna Alternatywa Łukasza Gibały przedstawiło rozliczenie kosztów przygotowania, a także rozreklamowania wniosku o referendum w sprawie odwołania prezydenta Krakowa. Ze środków własnych stowarzyszenia wydano 463 tys. zł. Na reklamę w prasie poszło 116 tys. zł, na reklamę w telewizji - 75 tys. zł, na reklamę w internecie - 151 tys. zł. Produkcja spotów kosztowała 61 tys. zł, druk ulotek 11 tys. zł, druk gazetek 34 tys. zł, a strona internetowa 5,2 tys. zł.
Wszystkie komentarze