Ponad tysiąc zrealizowanych kursów, około 600 tys. przejechanych kilometrów i ponad 217 tys. pasażerów na pokładach - to podsumowanie miesiąca jazdy pociągów Flirt3, należących do PKP Intercity.

13 grudnia 2015 roku, wraz z nowym rozkładem jazdy, na tory wyjechały nowoczesne składy Flirt3 wyprodukowane przez konsorcjum Stadler Polska - Newag SA. Każdego dnia 16 składów obsługuje 32 połączenia kategorii InterCity (IC), a 4 pojazdy zasilają rezerwę przewoźnika. Od początku kursowania pojazdy Flirt3 przejechały około 600 tys. kilometrów i przewiozły ponad 217 tys. pasażerów. Największą popularnością cieszyły się połączenia pomiędzy Warszawą i Bydgoszczą, Krakowem i Szczecinem oraz Krakowem i Bydgoszczą.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.

Marcin Ręczmin poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze
    Czy 1 pasażer na 3 km przebiegu to: a) bardzo dobrze, b) dobrze, c) tak sobie, d) kiepsko, e) źle?
    @Gość: suplement_diety Pociągi Flirt3 jeżdżą na trasach 300-400 km, więc wynik 1 pasażer na 3 km jest całkiem dobry, ale zawsze może być lepiej... To na pewno lepszy wynik, niż 0 pasażerów na 3 km w wielu samochodach... ;) Pozdrawiam
    już oceniałe(a)ś
    2
    1
    @Gość: suplement_diety Nieco lepiej niż przeciętnie. Pzdr
    już oceniałe(a)ś
    1
    0