Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Szczecin charakteryzuje się pięknie zaprojektowanym śródmieściem, jeszcze przez Niemców. Bardzo szerokie aleje, co najmniej po dwa, lub trzy pasy ruchu w obu kierunkach, a często środkiem linia tramwajowa. Żadne miasto w Polsce nie ma tak dobrze zaplanowanej siatki ulic w śródmieściu. Poza tym, brakuje w zestawieniu jednej ważnej informacji: ile samochodów w każdym z analizowanych miast przypada na 1 mieszkańca. To jest bardzo ważny czynnik. Często w jednej rodzinie, każdy z jej członków posiada samochód. I tutaj warto ocenić nie tylko miasto, ale i aglomerację, bo często na obrzeżach tych największych miast ludzie mieszkają poza ich granicami, ale pracują i praktycznie cały dzień spędzają w mieście, oczywiście ze swoimi samochodami.
    @a_propos Nie wiem co w tym pięknego, że sa 3 pasy ruchu. U nas takie ulice patrz ATW to największe ścieki komunikacyjne nadające się do zwężenia.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Miasto dla aut = miasto nie do życia. Nie ma się czym chwalić.
    @Darek Preiss czekam na rankingi miast przyjaznych pieszym i rowerzystom, które najbardziej jak mogą utrudniają życie samochodom
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Pół debil mógł tylko napisać że Kraków jest przyjazny kierowcą :(
    @Ser Dell Półdebil to raczej ten, co popełnia trzy błędy w b. krótkim zdaniu...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Pisanie, że współczesny Kraków jest przyjazny kierowcom powinno być wystarczającym powodem dla prokuratury do aresztowania autora takich słów !!! Może wtedy kłamcy mieliby się na baczności miast pleść bez żadnych konsekwencji !!! W tej wiosze wszystko jest w skali mikro majcherowskiej : dworczyk autobusikowy, obwodniczka z dwoma pasikami, uliczki z wciskanymi na siłę ścieżkami rowerowymi, rondka bez możliwości bezkolizyjnego wyjazdu na pierwszym wylocie. Gdzie jeszcze w kraju buduje się takie mikro bzdety i gdzie jeszcze rządzą deweloperzy i drwale ???
    @dziadwawelski Ale strefka płatnego parkowania wciąż mała, i docelowo ma objąć całe miasteczko, żeby było łatwiej kierowcom i taniej... hahahaha. Kraków nie jest przyjazny nikomu, a w szczególności kierowcom.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ten ranking pokazuje które miasta są dla aut ,a nie dla ludzi. Miasta trujące,zabijające. Jakże bolesny deficyt wiedzy wynika z tego zestawienia.
    @ Janusz Kot Ty byś pewnie chciał mieszkać w lepiance bez samochodu tylko z bryczką konną... Zapraszam do osady amiszow, odnajdziesz się.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @Janusz Kot Nie tylko dla samochodów, czego wybitnym przykładem jest Szczecin. Miasto super zielone, z bardzo szerokimi ulicami i alejami, miasto po którym z przyjemnością można spacerować. mało znasz Polskę, człowieku.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    W Krakowie kierowcy są dyskryminowani i na różne sposoby szykanowani przez miejskich urzędników.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    W Polsce miastem najbardziej nieprzyjaznym kierowcy jest Warszawa. Brak "zielonej fali" liczne zwężenia jezdni, żle ustawiona sygnalizacja świetlna dla skręcających, fatalna komunikacja miejska - to wszystko sprawia, że poruszanie się po stolicy jest koszmarem. W dużym mieście może być inaczej, bu to sprawdzić wystarczy pojechać do Berlina.
    @takito.ataki W Berlinie jest 320 samochodów na 1000 mieszkańców, w Warszawie 600. Wyciągnij wnioski. I przygotuj się na dalsze "utrudnienia", będzie mniejszy zawód.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0