Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
1 z 10
Na peronach
Po prawej stronie budynek dworca.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
2 z 10
Wiadukt i podkop
Wiadukt kolejowy nad ul. Lubicz, projektu Teodora Talowskiego, ukończony w 1898 r. Ul. Lubicz jeszcze bez torów tramwajowych. Poniżej - ta sama pocztówka, ale zapisana.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
3 z 10
Dorożką spod dworca
Dorożkarze w oczekiwaniu na pasażerów. I sprzęt do czyszczenia ulic.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
4 z 10
Na placu
Obecny pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Dawniej także miejsce postoju tramwajów.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
5 z 10
Dworzec i ul. Lubicz
W sepii i czarno-białe
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
6 z 10
Widok od ul. Lubicz
Fragment muru przy tzw. przekopie Talowskiego i wiadukcie kolejowym.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
7 z 10
Dorożki i tramwaje
Ten sam widok w różnej kolorystyce.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
8 z 10
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
9 z 10
Ulica Lubicz
Otoczenie dworca kolejowego.
Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
10 z 10
Ulica Lubicz
Otoczenie dworca kolejowego.
Wszystkie komentarze