Więcej
    Komentarze
    A Borek Fałęcki i tysiące samochodów jadących Zakopianką to gdzie? Lepiej jeszcze kilka sklepów jak Agata, Makro, Merkury tam postawcie i potem powiecie nie ma miejsca, a właściciele parkingów pod centrami jak Zakopianka nie chcą ich przeznaczyć na P&R.... Żenada drodzy włodarze tego miasta.
    @alternickpasy No i co by dało zrobienie z parkingu Zakopianka formalnego P+R, zamiast nieformalnego, którym już jest? O ile mnie zresztą pamięć nie myli, w momencie wydawania pozwolenia była mowa o zgodzie na parkowanie osób, które przesiadają się na tramwaj. Proszę sprawdzić w regulaminie - być może skutkiem tego jest to jedyny chyba parking przy centrum handlowym w Krakowie, gdzie nie ma żadnych ograniczeń co do parkowania - czy to czasowych (ile można parkować), czy to okresowych (że np. jest czynny od 7:30 do 23:00). I nie ma też zastrzeżenia, że jest to parking dla klientów.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @alternickpasy >>> a właściciele parkingów pod centrami jak Zakopianka nie chcą iz Powszechnie wiadomo, że akurat jak idzie o CH Zakopianka, to właściciele CHCIELI, tylko ... miasto nie chciało.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Straszenie małe te parkingi PR. Co to jest 100 miejsc? :(
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Parking przy Czerwonych Makach już służy mieszkańcom centrum przyjeżdżającym do pracy na Ruczaj. Tak trzymać. Znakomita tendencja.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Wjazd na parking w Kurdwanowie tylko od ulicy Halszki zakorkuje jeszcze bardziej ulicę dojazdową do tego osiedla. Oczywiście wszyscy przyjezdni chętnie postoją w korku 20 minut żeby zaparkować na tym parkingu. Czy nie można zrobić wjazdu od Herberta?
    @gsu-76 Można. Przez Okopową, Żaka i Storczykową. Ich mieszkańcy na pewno się ucieszą.
    już oceniałe(a)ś
    0
    4
    @kr_kr Nie ma to jak na siłę szukać problemu. Przecież zjazd z ul. Herberta mógłby być bezpośrednio obok boiska (wzdłuż krótszego boku). Żadnych mieszkańców tam nie ma.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @bezsenny.morfeusz Miejsca za bardzo na taki zjazd też. Ale oczywiście jest to "proste rozwiązanie problemu".
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @kr_kr Ale za to spokojnie mógłby być wjazd po prostu od Witosa - nawet naturalny dla ruchu przyjezdnych. W ogóle fajny parking mógłby być w kwadracie między ul. Totus Tuus, Herberta i brata Alberta. Z tego co kojarzę były plany przedłużenia lini tramwajowej z Kurdwanowa do Zakopiańskiej, to i przystanek mógłby byc blisko (bo teraz byłoby niewygodnie dostać się stamtąd na petlę)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Rozwiązanie jest proste, jeśli komuś nie podobają się chociaż te projektowane parkingi. Zakazy wjazdu samochodów oraz pasy "3 osoby w aucie/2 osoby w aucie". Dlaczego musimy w Polsce zgadzać się na sznury samochodów, których kierowcy w żaden sposób nie są zmuszani do przesiadania się do komunikacji miejskiej? Argument o średniej jej jakości nie jest argumentem.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    Kogoś tu nieźle pogięło - pchać jeszcze więcej aut do centrum i korkować ulice, że o smogu nie wspomnę :/
    @the_fading_tale Smog bierze się przede wszystkim z tego, że mieszkańcy kamienic palą śmieciami w piecach. W lecie gdy jest ciepło jakoś smogu niema choć samochodów jest równie dużo
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Najlepszą moim zdaniem lokalizacją na P&R jest okolica ul. Wielopole. Będzie można bez problemów dojechać stamtąd np. na Ruczaj lub Kurdwanów.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    Beda super wystawki samochodow. Zamiast trawy i zieleni betonowe place na kilkaset aut. 30 parkingow po 200 aut 6000 miejsc a podrozojacych 350 tys dziennie.... glupota
    już oceniałe(a)ś
    0
    4