Komentarze
Kiedy w końcu koszmar związany z budową tej linii się skończy?
już oceniałe(a)ś
5
3
Ten koszmar to pikuś w porównaniu z tym co się teraz dzieje na północy miasta na drogach. Aleja 29 listopada od opolskiej do granicy Krakowa jest w zasadzie nieprzejezdna w obie strony 24/7 a jak przyjdzie deszcz to się zmienia w całkowity paraliż. Autobusy na nogach można mijać seriami. I tak będzie jeszcze minimum z rok albo dwa
@Impius42
Żeby było lepiej, najpierw musi być gorzej.
już oceniałe(a)ś
3
0
@oserwator
Tak było przez cały PRL.
już oceniałe(a)ś
0
1
@oserwator
Ile ma być qrwa gorzej? Prądnicka - zamknięta, Opolska - od (2? - nie pamiętam dokładnie) lat permanentne korki związane z budową szybkiego tramwaju, 29 Listopada - na przystanku Biskupa Prandoty 105 ma regularnie od 9 do 14 minut opóźnienia (o 503 nie wspominam nawet), skrzyżowanie Twardego/Wybickiego rozpieprzone, tramwaje nie jeżdżą. Ile q..wa można!
już oceniałe(a)ś
0
0
Czy ktoś w ogóle liczy jakie starty ekonomiczne spowodowane są brakiem koordynacji robót drogowych i brakiem tymczasowo budowanych dróg objazdowych w Krakowie? Do tego widok potężnych domów mieszkalnych budowanych w centralnych dzielnicach zapowiada dalsze nasilenie ruchu. Czy Urząd Miasta z prezydentem na czele zdaje sobie sprawę z tego, że ich rządy doprowadzają do chaosu, a miasto powoli staje się "nie dla mieszkańców".
@ja.ma
Hm, intuicja podpowiada mi, że jest odwrotnie niż piszesz: zagęszczanie zabudowy w centrum nie zwiększa, a zmniejsza nasilenie ruchu. Ja mieszkam w centrum, mam tu wiele znajomych i szczerze mówiąc, mało kto z tych osób porusza się po mieście samochodem. Tutaj podstawowe potrzeby da się załatwić na piechotę, ewentualnie rowerem czy tramwajem. Ruch samochodowy rośnie wtedy, gdy ludzie mają daleko od domu do pracy/szkoły/sklepu/parku/przychodni. Tak mi się wydaje! Ale może się mylę :)
już oceniałe(a)ś
1
0
@brr-wr
Nie mylisz się. Mieszkam na 29 Listopada i na Składowej. Samochodu używam jedynie do weekendowych wypadów za miasto.
już oceniałe(a)ś
0
0