PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
1 z 13
Trwa budowa przystanku Kraków Bronowice. Na czterech peronach będą się zatrzymywać zarówno pociągi aglomeracyjne, jak i dalekobieżne. Składy będą odjeżdżać w stronę Krakowa Głównego, Katowic i Balic. Zdjęcia pochodzą z Facebooka z profilu PKP PLK - Kraków po Kolei
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
2 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice. Dzięki inwestycji najbardziej skorzystają mieszkańcy Bronowic, którzy nie będą już musieli przepuszczać pociągów na ul. Rydla, otrzymają też nową stację kolejową 'Kraków Bronowice'
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
3 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
4 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice. Obok przystanku powstanie parking park&ride na 190 samochodów i terminal autobusowy (między torami kolejowymi prowadzącymi do Balic a ul. Bronowicką).
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
5 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
6 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
7 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
8 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
9 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
10 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
11 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
12 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
PKP PLK SA (Facebook: Kraków po Kolei)
13 z 13
Budowa przystanku kolejowego Kraków Bronowice.
Wszystkie komentarze
Z dołu wydawało się, że nikt tam nie pracuje, więc i tak świetnie.
Jak na kilkanaście miesięcy ograniczenia w ruchu i poważne utrudnienia także dla pieszych to chyba porażka.
Kto ze strony PKP i miasta odpowiada za taką organizację tej inwestycji ?
Ze strony kolei - PLK S.A. z/s w Warszawie, ze strony miasta NIKT, miasto czyli ZIKIT nie ma nic do powiedzenia, no może w teorii, na zasadzie Pan każe to sługa musi, wszystko jest sterowane ze stolicy. Tak wyglądają budowy robione za pieniądze unijne i centralne. To wszystko są tereny kolejowe. Zaraz się też zacznie sajgon na południu miasta - ponowne rozgrzebywanie i zamykanie okolic skrzyżowania Wielicka/Powstańców.
jak to kto odpowiada? w polsce nikt i za nic nie odpowiada, tak było i będzie, taki naród durny, taki klimat.
nie wiadomo kto i kiedy robił to zdjęcie. Możliwe, że w niedziele rano. Sądząc po natężeniu ruchu nawet na pewno. Więc niepotrzebnie szukacie dziury w całym. Mają się zmieścić w terminie, jeżeli to osiągną nawet przy trzech osobach w pracy, to tylko gratulować :)
Przed nami jeszcze ograniczenia przy budowie P&R