Wyborcza to Wy. Jeżeli są tematy, którymi powinniśmy się zająć, prosimy o kontakt. Wiesz o czymś ważnym lub ciekawym? Poinformuj nas! Wyślij e-mail (redakcja@krakow.agora.pl) lub wiadomość na Facebooku, zadzwoń (12 62 95 231).

Rodzina z Krakowa zaplanowała wakacje do Turcji. Wybrali wycieczkę oferowaną na stronie portalu turystycznego Wakacje.pl. Dwa tygodnie temu, po wpłaceniu zaliczki, dostali mail z adresu klient@platnosci-wakacje.pl od osoby podającej się za pracownika tej firmy z prośbą o natychmiastowe uregulowanie całego rachunku.

Dopłata dziś lub jutro

„Pani Natalio, termin dopłaty to 13 czerwca. Wysyłamy jednak wiadomości z prośbą o dopłatę już teraz, gdyż od poniedziałku planowana jest modernizacja u dostawcy obsługującego płatności w naszym systemie i mogą wystąpić problemy z księgowaniem przelewów. Może ona potrwać nawet kilkanaście dni. Dlatego osoby, których termin dopłaty przypada na najbliższe dni, dostają od nas informację, że zalecane jest wykonanie dopłaty dziś lub jutro. W ten sposób dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w ten sposób stawiamy niektórych klientów w trudnej sytuacji. Dlatego w ramach rekompensaty za szybszą dopłatę i planowane problemy techniczne udzielimy Pani rabatu w wysokości 10 proc., który zmniejszy pozostałą kwotę do dopłaty za wycieczkę. Proszę o informację, czy zgadza się Pani na takie rozwiązanie. Dziękuję. Otylia Jędrzejewska, młodszy konsultant ds. dopłat, Wakacje.pl”.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej